Reklama
Wycieczka do Warszawy
Wpisany przez Administrator
poniedziałek, 04 marca 2019 16:00

Dnia 2.03.2019 r. w ramach działalności SK PTTK Nr.3 nasz Klub Turystyki tym razem wybrał się na wycieczkę do Warszawy. Ponieważ czekała nas bardzo długa droga już o 3:15 wcześnie rano zebraliśmy się w Trzebownisku. Po dojechaniu na miejsce rozpoczęliśmy nasze zwiedzanie od Centrum Nauki Kopernik gdzie można poznawać prawa przyrody poprzez samodzielne przeprowadzanie doświadczeń na interaktywnych wystawach.

Potem mieliśmy krótką przerwę na obiad.

Następnie zwiedzaliśmy z przewodnikiem Warszawę.

Kolejny etap to Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka - nowoczesna placówka edukacyjna ukazująca dzieje pieniądza oraz jego rolę na tle gospodarczo-społecznej historii świata i Polski. Ostatnią atrakcją naszego intensywnego pobytu w stolicy było Muzeum POLIN, czyli nowoczesna instytucja kultury – muzeum historyczne ukazujące 1000 lat dziejów polskich Żydów. W 2016 roku Muzeum POLIN zostało wyróżnione prestiżową nagrodą European Museum of the Year Award 2016 (Europejskie Muzeum Roku 2016). Po zakończeniu zwiedzania zmęczeni ale pełni wrażeń i bardzo zadowoleni z wyjazdu wieczorem wsiedliśmy do autokaru i udaliśmy w długą powrotną drogę.

Galeria zdjęć

Imieniny obchodzą
Artemon, Klaudiusz, Klet, Marcelin,
Marcelina, Maria, Marzena, Spycimir

Do końca roku zostało 250 dni.
Zodiak: Byk

Akcje w szkole

Odliczanie

Do wakacji pozostało:

© 2011 Szkoła Podstawowa w Trzebownisku. Hosting dostarcza JVMHost.